Boozyshop 88 matte palet

??????????

Vorige week had de webshop Boozyshop heel veel korting wegens hun zesjarig bestaan. 5 dagen lang waren er op verschillende merken x aantal kortingen. Op de laatste dag, vrijdag, waren de paletten aan de beurt. Deze waren te koop met 40% korting! Ze zijn eigenlijk al een beetje ‘uit’, maar omdat ik er toch al jaren naar zit te kijken bestelde ik er eentje, het matte palet.

Ik koos voor de matte variant, omdat ik al heel veel oogschaduws heb met shimmers. Goede, matte oogschaduws zijn vaak wat lastiger te vinden en omdat ik al bekend was met de kwaliteit van dit product koos ik voor deze. Ik heb trouwens al meerdere malen bij Boozyshop besteld. Het is een ontzettend fijne webshop vind ik! Ze verkopen veel leuke producten van leuke merken en de verzending is ook goed. Dit palet had ik binnen één dag binnen. Een ander product die ik in één van die andere 4 dagen had besteld was na 2 dagen binnen. Het ligt er maar net aan.

 

??????????

Dit bedoel ik met goede verzending. Goede bescherming! Bubbeltjes plastic om het palet zelf én om het doosje waar het palet in zit.

 

??????????

Als je het doosje openmaakt zie je dit. Het palet met een folie eroverheen. Deze zit er een beetje aan vastgeplakt en als je hem eraf haalt heb je een mooie, glimmende verpakking. Zo komen er van te voren geen krassen op het palet!

 

??????????

Zo ziet het palet er dan van binnen uit! 88 gevarieerde, mooie kleuren. Dat het een mat palet is wil niet zeggen dat alle kleuren mat zijn trouwens. De meeste zijn natuurlijk wel mat, maar er zitten ook glimmende kleuren in. Kijk maar naar het rode kleurtje bijvoorbeeld. Dit palet heeft gewoon geen toegevoegde shimmers, wat het shimmer palet in tegenstelling tot dit palet wel heeft.

 

??????????

Alle kleuren swatchen leek me een beetje ondoenlijk, maar ik heb er een aantal aangebracht op mijn hand voor het idee. Ik vind de pigmentatie super! Natuurlijk zijn niet alle kleuren even goed, maar ik ben wel erg tevreden over de kwaliteit.

 

?????????? ??????????

Een look die ik maakte met groene kleuren. Ik merkte nu wel dat ik veel laagjes aan moest brengen voor een goed effect. Een witte basis had wel handig geweest voor deze kleuren, dan waren ze echt knallend! Ook had ik toch wel wat fall-out. Niet alleen onder mijn oog, maar ook in het palet zelf na met mijn kwast erin gedipt te hebben. De poeder lag een beetje om de oogschaduw heen.. Jammer!

 

??????????

Over het algemeen ben ik erg te spreken over dit product. Natuurlijk is het super leuk dat er zoveel verschillende kleurtjes in zitten! Ik vind bijna alle kleuren wel mooi en veel zijn ook goed gepigmenteerd. De één natuurlijk niet zo goed als de ander, maar dat is wel vaker zo. Daarnaast is er wel wat last van fall-out, helaas.

Ik kocht dit palet op Boozyshop met 40% korting, maar de originele prijs is €24,95. Hou er ook rekening mee dat er extra verzendingskosten bij komen. €4,95 met de gewone post,  €4,50 met DHL of  €3,95 voor afhalen bij DHL sevicepoint.

Heb jij zo’n groot palet?

XXX,

Kim

24 thoughts on “Boozyshop 88 matte palet

  1. Aaaaah het 88 palette! Long time no see. Het is echt een fantastisch palette. Ik heb hem ook (ergens, ik weet niet meer waar haha). Ik ga hem ook weer eens opzoeken 🙂

  2. Ik heb hem ooit op eBay gekocht, is exact dezelfde alleen was hij daar wel veel goedkoper. Ik had hem voor 12€ inclusief verzendkosten 😀 maar het is echt de moeite waard, ik gebruik hem nu nog erg vaak!

  3. Ik vind dit zulke leuke paletten! Heb er zelf nog geen één, maar al die kleuren geven denk ik wel superveel variatie! Mooie look heb je er ook mee gemaakt!

  4. Ik ben niet zo voor zulke grote palettes, dat bergt zo onhandig op! 🙂
    Maar er zitten wel alle mogelijke kleuren in!
    Mooie look heb je er mee gemaakt.

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

