2x Rimmel nagellak

picmonknagell

Naast een mooi oogschaduwpaletje kreeg ik ook twee nagellakjes van Rimmel van mijn zus. Ze zocht speciaal lakjes die goed zouden passen bij de zomer. Tof! Ze koos voor een lichtblauw en een paars kleurtje en deze ga ik beide vandaag reviewen!

Ik had eigenlijk nog helemaal geen nagellak van Rimmel, dus ik was wel erg benieuwd naar de kwaliteit. Deze twee lakjes komen uit de ’60 seconds’ lijn en hoewel ik altijd niet zo geloof ik het snelle opdrogen was ik toch wel benieuwd.

 

??????????

Het kleurtje waar ik mee begin is de paarse, genaamd ‘622 Oh Boy You’re So Fine!’. Leuk, Rimmel! Ik vind namen altijd net wat extra’s geven aan een product, het maakt het leuker! Dit paarse lakje bevat geen glitters. Hij heeft wel een glansje, maar verder niks extra’s.

 

??????????

Zo ziet de lak er uit op mijn nagels! Na 2 keer lakken dekt hij voldoende. Wat me opviel was het kwastje. Deze is wat breder en is rond afgesneden. Dit vind ik zóó fijn! Ik kan hier veel beter mee werken dan met die vierkante, kleine kwastjes. Nu haal ik de kwast twee keer over mijn nagel en het zit goed (behalve bij de duim, ha!).

Dit lakje is al erg goed. De dekking is mooi, de kwast is heel fijn.. top! Maar, droogt hij nou na 60 seconde? Ik denk het wel ongeveer. Of het nou één minuut is valt over te discussiëren, maar hij droogt wel heel snel. Als ik al mijn nagels heb gelakt kan ik meteen door bij de eerste voor het volgende laagje. Yaay!

 

??????????

Op naar nummer 2! Dit is ‘842 Too Cool, To Tango’. Ook weer een leuke naam! Hij is mooi blauw en doet me een beetje denken aan de blauw van de kamer van een pasgeboren jongetje. Dit lakje heeft ook geen extra shimmers, wat dat betreft lijkt hij erg op het vorige lakje. Gewoon een glans zit er aan, meer niet.

 

??????????

Met de lak op mijn nagels. 3 laagjes zijn dit. Deze dekt dus net iets slechter dan de vorige. Maar omdat deze ook snel droogt vind ik het niet zo’n heel probleem. Ik hoef niet te wachten voor de volgende laag.. ik kan meteen door. No problem! En natuurlijk heeft dit lakje ook het geweldig fijne kwastje! En ik vind dit kleurtje ook erg mooi <3.

Ik ben te spreken over de Rimmel 60 seconds nagellakjes. Ze drogen snel, zijn mooi en hebben een fijn kwastje. Het enige verschil is dat het ene lakje net een laagje meer nodig heeft voor voldoende dekking dan de ander. Persoonlijk vind ik dat in dit geval niet zo erg, omdat de lakjes snel drogen. Ik ga deze zeker vaker gebruiken, vooral de komende maanden!

Heb jij een lakje van Rimmel?

XXX,

Kim

 

18 thoughts on “2x Rimmel nagellak

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

