Mijn WK look!

??????????

Hup, Nederland, hup! Met 3-2 hebben we gewonnen van Australie, onze tweede overwinning! Aangezien ik de eerste wedstrijd moest werken en dus geen tijd had gestoken in een outfit en make-up vond ik het wel een goed idee om dat voor de tweede wedstrijd wel te doen. Vandaag laat ik jullie de make-up look zien!

Nu ik mijn 88 palet heb kan ik ontzettend veel kanten op met kleuren. Hier besloot ik dus gebruik van te maken! Ik maakte de vlag op mijn ogen door in de crease een rode kleur te gebruiken, een witte op het ooglid en een blauwe onder het oog. Ik kon me dit herinneren van een YouTube video die ik een paar jaar geleden had gezien. Ik maakte gebruik van de look uit mijn herinnering, gaf mijn eigen twist eraan.. en hup, gaan!

 

DSCN3342 ??????????

Ik gebruikte als eerst op het oog een witte basis om de kleuren beter uit te laten komen. Hiervoor gebruikte ik Milk van NYX, een jumbo eyepencil. Op het ooglid gebruikte ik de witte kleur uit het palet (helemaal linksboven), voor de rode kleur gebruikte ik de meest rode kleur uit het palet en voor onder het oog de vijfde kleur van onder (vanaf links geteld). It’s so simple! 

Ik gebruikte expres geen eyeliner om de vlag niet te ‘verpesten’. Wel bracht ik een béétje oogpotlood aan om mijn ogen toch wat beter uit te laten komen. Ik weet dat ik met eyeliner geen dun lijntje kan trekken (of ik heb geluk) en met potlood wel, vandaar!

 

??????????

Zo kun je de ooglook goed zien! Mijn vriend zei: ‘Dan moet je je ogen de hele tijd dicht houden.. dan zie je het echt, haha!’ Ik heb de rode en witte kleur expres niet goed met elkaar geblend, want zo zie je het effect beter. Wel heb ik natuurlijk de rode kleur vervaagd aan de bovenkant.

Om de look af te maken gebruikte ik de MAC Peaches blush (oranje!) en een nude lipstick van Kate Moss. Ik vond het iets teveel poespas worden als ik nog een felle lipkleur erbij zou dragen.

Alle gebruikte producten:

Gezicht:

GOSH Natural Touch foundation in 38 Sand

Essence Match 2 Cover concealer

Catrice Welcome To Las Vegas poeder

MAC Peaches blush

Ogen:

Essence I Love Stage oogschaduwsbasis

NYX Jumbo Eyepencil in Milk

Het 88 matte palet

Essence Kajal Pencil in 01 Black

Kiko Luxurious Lashes mascara

Catrice wenkbrauwkitje

Lippen:

Rimmel Kate Moss lipstick in 03

 

??????????

En dan was dat mijn look van gisteren! Ik zal echt niet elke wedstrijd zo uitpakken, ook omdat ik vele keren daarvan moet werken helaas. Voor een keertje vond ik dit wel leuk om te doen!

Draag jij speciale make-up tijdens met het WK?

XXX,

Kim

 

 

 

 

 

21 thoughts on “Mijn WK look!

  1. Prachtige look zeg! En het staat je ook nog eens goed. Sommige mensen pakken dan helemaal uit met hun make-up, wat resulteert in een carnavaleske look. Dat is in jouw geval absoluut niet het geval.

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

