21 thoughts on “I got my own shirt!

  1. Wat lief dat je vriend dat heeft gedaan! Kan je een artikel schrijven over hoe je van wordpress.com naar een .nl domein bent gegaan? Ik wil dat ook doen maar weet niet echt goed waar het het best kan.

    • Ik denk dat ik dat wel ga doen! Je kan sowieso even op mijndomein.nl kijken. Dan kan je een domein kopen en dat is eigenlijk de enige verandering. Je hebt ‘.nl’ en daar betaal je dan per jaar een klein bedrag voor en verder heb je niets. Ik doe het iets anders, zodat je ook op wordpress dingen aan kan passen (kleuren etc) zonder dat je dat dure pakket hoeft te kopen van wordpress zelf! X

      • Dankje voor de tip! Jouw versie dat je nog kleuren e.d. kan aanpassen klinkt ideaal. Ik vind dat pakket van WordPress daarvoor namelijk zo duur voor wat je krijgt.

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

