Lush Bubblegum lipscrub

??????????

Ik heb al een aardig lange tijd een lipscrub van Lush in mijn bezit. Ik was deze eigenlijk een beetje vergeten tot ik hem weer tegenkwam. Het is een ontzettend leuk (en lekker) product en daarom schrijf ik er vandaag een review over! Ook verdient hij het niet om vergeten te worden, dus ik moet hem maar vaker gaan gebruiken na vandaag.

De Lush lipscrub is best een bekend product. Het is een goedje dat de velletjes van je lippen afscrubt, waardoor je weer fijne, zachte lippen hebt! Ik gebruik het vooral eigenlijk als ik een lipstick op wil doen waarbij je velletjes snel ziet. Eerst gebruik ik dan de lipscrub en daarna kan ik veilig over straat met mijn mooie lipstick.

 

??????????

Ik heb de roze, Bubblegum variant. Ziet dit er niet snoepig uit? Hij heet ‘My boy lollipop’. Nou, hij ziet er in ieder geval zeker als een lollipop uit! Hij ruikt heerlijk, naar mierzoete snoepjes. Als je de Snow Fairy douchegel hebt kan je daar aan ruiken voor het idee, want de geur van de lipscrub komt aardig in de buurt daarvan! Er zijn overigens nog meer varianten van deze scrub. Ik weet dat er ook één is die naar popcorn smaakt!

 

??????????

Het product is eigenlijk gewoon suiker, zoals je kan zien. Natuurlijk zijn er nog meer ingrediënten aan toegevoegd, maar suiker is toch wel het hoofdingrediënt. Er zijn ook kleur- en smaakstoffen aan dit product toegevoegd.

 

sdfsdf

Scrubbennn! De suiker voelt absoluut niet vervelend aan op mijn lippen. De korreltjes zijn dan ook heel klein. Ik gebruik dit product veel liever dan een tandenborstel, wat ook veel gebruikt wordt om lippen velletjes vrij te maken. Ik heb dan echt het idee dat ik mijn lippen open snij en met zo’n scrub niet.

Na het scrubben haal je de scrub weg natuurlijk. Hoe? Aflikken! Doordat er allemaal natuurlijke ingrediënten in de scrub zitten kan je het gewoon opeten! Het smaakt naar heerlijke, zoete suiker.. yum. Na het gebruik zijn mijn lippen bevrijd van alle velletjes en doordat er ook een olie is toegevoegd aan de scrub voelen mijn lippen heerlijk zacht aan! Ik vind dit een fijn product. 🙂

 

??????????

Ik vind de Bubblegum lipscrub een absolute aanrader, maar ik vind het wel een beetje een luxeproduct. Uiteindelijk kan je ook gewoon de suiker pakken uit je suikerpot uit de keuken. Als je jezelf heerlijk wilt verwennen met beauty producten kan je deze natuurlijk wel gebruiken, want het is de perfecte toevoeging. Ook is het handig voor mee in je tas om velletjes weg te halen als je een lipstick op wilt doen onderweg!

De Lush lipscrub kost €9,95 en is te koop in alle Lush filialen.

Gebruik jij deze scrub?

XXX,

Kim

 

 

 

23 thoughts on “Lush Bubblegum lipscrub

  1. Dit product heb ik ook! De geur is echt amazing! ❤ Zo heerlijk zoet, echt jum! Je doet er echt heel lang mee. De mijne is zelfs al over de datum en nog bijna helemaal vol haha!

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

