A neutral day

??????????

Ik heb wel eens van die dagen dat ik geen zin heb in een felle lipkleur of ooglook. Dan pak ik mijn neutrale oogschaduws er weer eens bij en maak ik een rustige look. Dat is natuurlijk ook heel mooi! Laatst had ik weer zo’n dag en die look laat ik vandaag aan jullie zien.

Ik heb overigens niet de meest neutrale look gemaakt. Ik heb wel oogschaduw gebruikt en heb op mijn gezicht bronzer, blush én highlighter aangebracht. Dat kan je natuurlijk ook overslaan, wat ik ook wel eens doe, maar dit keer ging ik voor een neutrale look mét deze producten. 🙂

 

?????????? ??????????

Yay voor neutrals! Zo’n look is toch wel hetgeen waar ik het meest op terugkom. Ik heb het gevoel dat ik mijn gezicht goed doe als ik neutrale kleuren gebruik. Toch heb ik niet weinig make-up op. Ik draag nog steeds BB cream en verschillende poeders op mijn gezicht. Vooral op de derde foto kun je zien dat ik gecontourd heb en blush en highlighter heb aangebracht. Als jullie trouwens een tutorial willen zien over hoe ik contour, blush & highlight hoor ik dat graag!

Ik heb deze keer niks op de lippen gebruikt. Toen ik klaar was met mijn gezicht en ogen dacht ik: ‘Nah, ik vind het wel goed zo!’.

 

??????????

Een close-up van het oog. Ik gebruikte een licht shimmer kleurtje op het bewegend ooglid, een grijze kleur in de crease en een bruin kleurtje aan de buitenkant. De kleuren die ik gebruikte kwamen uit een quatro van Catrice. Ik maakte de look af met eyeliner en mascara.

 

Alle gebruikte producten:

Gezicht:

Gosh Naturel Touch foundation in 38 sand

Manhattan Wake Up concealer in 1

Catrice Welcome To Las Vegas poeder

MAC Harmony blush

MAC Pet Me blush

Nars Albatross highlighter

Ogen:

Essence I Love Stage oogschaduwbasis

Catrice Absolute Eye Colour in 030 OMG I Want That!

Essence liquid ink eyeliner

Kiko luxurious lashes mascara

Catrice wenkbrauwkitje

 

??????????

De look is simpel en neutraal, maar toch mooi. Dit is wat ik het liefste draag! Soms pak ik nog nét iets meer uit door bijvoorbeeld ik felgekleurd lijntje onder mijn oog te doen, of door de eyeliner te vervangen door een fel oogschaduwkleurtje. Dat kan ook heel leuk zijn natuurlijk! Maar deze dag liet ik het bij de neutrals. 🙂

Wat vind jij van zo’n neutrale look?

XXX,

Kim

 

 

 

17 thoughts on “A neutral day

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

