Me wants, me wants.. een nieuwe tas!

prettyy

Nee hoor, als beauty-, fashion- en tassenliefhebber houdt de wil naar nieuwe spullen nooit op! En deze keer staat een nieuwe tas op mijn wishlist. Ik koop bijna voor elk nieuw schooljaar wel een nieuwe tas, want ik hou ervan om helemaal fresh te beginnen. En aangezien ik over een tijdje aan een opleiding begin is het weer tijd om te zoeken!

Ik heb de website van Invito gebruikt om een te kijken naar een nieuwe tas. Mede omdat ik vind dat die tassen erg bij mijn stijl passen en omdat er ontzettend veel korting is op de tassen op het moment!

 

07521747_01

Dit is een soort tas die ik het liefst bij me draag en ook het meest van heb gehad. Een zwarte schoudertas die vrij diep is waar je boeken en andere spullen makkelijk in kunnen. Omdat ik dit soort tassen al heb gehad twijfel ik of ik weer zoiets zou nemen. Hij is zeker mooi, maar dan is het wel weer hetzelfde.

 

07526771_01

Ook viel mijn oog al vrij snel op deze tas. Ik vind hem er zó chic en mooi uitzien! Zwart met wit gecombineerd vind ik altijd mooi, het oogt zo luxe. Het enige probleem is dat deze tas volgens mij heel klein is. Hier zouden dus nooit mijn schoolboeken in passen. Wel is het een hele leuke tas voor als je even naar de stad gaat!

 

sdsd

Zalmroze, jaaa! Hier ben ik ook dol op! Dat zal zeker passen bij veel outfits van mij, haha. En de diepte van deze tas is ook perfect. Lekker diep, dat heb ik wel nodig met alle boeken.

 

07521743_01

Nog een zwarte tas. Deze is wat breder en heeft sowieso ook nog een grote band zodat je die om je heen kan doen en de tas bij je zij kan dragen. Deze tas is simpel, maar hij lijkt me wel erg fijn.

 

07528034_01

Oké girls.. Help me. Ik vind deze rugtas zó gaaf! Alleen weet ik niet of het ‘past’ bij een student. Ik ga naar de hogeschool komend jaar en is dit dan niet een beetje not done? Ik weet het niet. Ik draag al jaren geen rugtas meer, maar ik vind deze gewoon ontzettend cool.

 

07528528_01

Nog een bruine tas! Deze is denk ietwat te klein, maar dan moet ik nog beter kijken naar de maat op de website. De kleur bruin doet het altijd goed, dat past overal bij. Het gouden detail aan de voorkant vind ik ook erg leuk. Dat heb ik bij mijn huidige tas ook!

 

07524536_01

En als laatste, nog een zalmroze tas! Deze is wat rond in de breedte en dat vind ik toch wel erg leuk. Dit model heb ik eigenlijk nog nooit gehad, maar het lijkt me wel een keer leuk om te hebben voor de afwisseling. En hier kan je ook heel veel spullen in kwijt, fijn!

En dan zijn dat alle tassen waar mijn oog op is gevallen! Als jullie wat beter naar de tassen willen kijken (meer foto’s) of naar andere varianten kunnen jullie hier een kijkje nemen. Er is ook nog eens heel veel korting op het moment op de tassen, yay! Laat het me vooral jullie mening weten over de rugtas, want daar ben ik erg benieuwd naar!

Wat vinden jullie van deze tassen?

XXX,

Kim

20 thoughts on “Me wants, me wants.. een nieuwe tas!

  1. Tassen kan je nooit genoeg hebben! Die eerste zwarte tas vind ik mooi maar die 2 zalmroze hebben ook wel iets waar van ik denk…ja!! x

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

