OOTD: skater skirt combined!

??????????

Een tijdje terug kocht ik een skater skirt. Ik vond hem zo gaaf, alleen wist ik niet zo goed hoe ik hem moest combineren. Na wat inspiratie opgedaan te hebben had ik een outfit samengesteld die ik vaak draag als het lekker weer is. Vandaag laat ik jullie die outfit zien!

Inmiddels ben ik dól op mijn skater skirt! Ik moest er zelf eerst wel even aan wennen (en mijn moeder ook), maar ik vind het wel erg gaaf staan. Ik heb gezien op internet dat zo’n rokje vooral leuk staat met blousejes en korte, strakke shirts. Toen had ik wel al een idee wat ik erbij kon dragen uit mijn eigen kledingkast!

 

?????????? ??????????

De blouse die ik erbij draag heeft een wit, zwarte piet achtig kraagje. Zo noem ik het maar even, want ik weet niet precies hoe het heet.. haha! Hij heeft verder geen mouwen en loopt een beetje wijd naar beneden. Ik heb hem in mijn rok gestopt en dat effect vind ik wel erg leuk! Onder de blouse draag ik trouwens een simpel zwart hemd. Dat doe ik eigenlijk altijd, want anders schijnt de meeste kleding die ik heb door.

 

??????????

Bij de outfit draag ik deze slippers. Ze lijken heel erg op Birken Stocks, maar ze zijn hartstikke nep, ha! Ik ben een meisje dat eigenlijk altijd sneakers draagt, maar dat is onder zo’n outfit denk geen goed idee. Daarom draag ik hierbij altijd deze slippers!

 

Skater Skirt: H&M

Blouse: C&A

Slippers: Scapino

??????????

En dan is dat de outfit! Ik vind hem ontzettend leuk en draag hem graag. Ik weet ook wel zeker dat ik deze outfit meeneem op vakantie naar Griekenland. Zo’n rokje is toch ontzettend leuk voor een wandeling over de boulevard?

Wat vinden jullie van deze outfit?

XXX,

Kim

27 thoughts on “OOTD: skater skirt combined!

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

