NOTD: a pop of caviar

??????????

Laatst zag ik bij Kirsty een Nails Of The Day met caviar nagels. Ik bedacht me toen dat ik ook nog een flesje met caviar bolletjes had liggen! Ik ging er meteen mee aan de slag en maakte mijn nagels ook mooi met nagellak en caviar.

Ik ben helemaal niet goed met nail-art en überhaupt nagellak.. maar ik waag nog regelmatig pogingen om het toch goed te doen, haha! Ik heb hele slappe nagels, waardoor nagellak slecht blijft zitten en sowieso mijn nagels korter zijn waardoor nail-art soms moeilijker is. Caviar is op zich niet moeilijk, dus ik ging het maar weer eens proberen.

 

??????????

??????????

De caviar die ik heb zijn paars en groen gekleurd. Ze zitten door elkaar heen in één potje. Daarbij zocht ik nog naar een bijpassend nagellakje. Dat zou dus óf een paars lakje, óf een groen lakje worden. Paars trok me toch wat meer en daarom ging ik ook voor een paars lakje. Alhoewel is het kleurtje dat ik koos meer lila dan paars.

Vaak als ik iets extra’s aan mijn nagels toevoeg, zoals caviar of bijvoorbeeld fimo canes, doe ik dat op mijn ringvinger. Al mijn vingers vind ik vaak net iets te extreem (en aangezien het toch amper blijft zitten bij mij..) en daarom doe ik het maar op één vinger. Mijn ringvinger vind ik de mooiste vinger om dat op te doen. Toen mijn ringvinger semi-droog was van de nagellak, strooide ik de bolletjes eroverheen. Natuurlijk valt er dan van alles naast, maar dat ruim je daarna weer op en doe je terug in het potje.

 

??????????

Dit zijn de producten die ik hiervoor heb gebruikt. Het lakje dat ik koos is van China Glaze in de kleur: Sweet Hook. Dit is een prachtig lila kleurtje waar ik gek op ben! De caviar die ik gebruikte is van MUA en kocht ik in Engeland. MUA is natuurlijk inmiddels ook verkrijgbaar in Nederland, maar ik weet niet of ook daadwerkelijk alle producten zijn overgewaaid naar Nederland. Ik weet dus niet of dit potje ook hier verkrijgbaar is.

Ik vind het eindresultaat er leuk uitzien zo! Ik ben niet goed met nagels, maar dit vind ik toch wel makkelijk en leuk om te doen. Caviar blijft overigens over het algemeen niet geweldig lang zitten, maar dan heb ik in ieder geval mooie nagels voor 1 dag. 🙂

Fun fact: ik lak bijna nooit mijn nagels, maar tot nu toe heb ik dat elke keer op de dag dat Nederland speelt met voetbal gedaan.. en het was alle keren niet oranje, lol.

Wat vinden jullie van deze nail-art?

XXX,

Kim

19 thoughts on “NOTD: a pop of caviar

  1. Jaa, dit is zo leuk! Ik vind die bolletjes ook gewoon onwijs gaaf staan 🙂 . Inderdaad: het houdt niet heel lang, maar de tijd dat ‘ie het houdt is het dubbel waard!

    Xjes Femke

  2. Wat leuk dat ik je op een idee heb gebracht om ook je caviar bolletjes tevoorschijn te halen! Bedankt ook dat je mij hebt genoemd 🙂 Ik vind het resultaat erg mooi, leuk om alleen op je ringvinger de bolletjes aan te brengen, dat geeft een subtiel en chique effect vind ik 🙂

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

