Mini shoplog! – Livera, Ici Paris en Kruidvat

??????????

Een paar dagen geleden was ik in Gouda om een héél klein beetje te winkelen. Ik was vooral op zoek naar een nieuwe bikini en ik zou dan ook eindelijk het cadeautje voor mezelf kopen die ik mezelf had beloofd. Verder nam ik nog een paar andere kleine dingetjes mee!

 

??????????

Bij Livera was er 20% korting en dat gebruikte ik om een nieuwe bikini te scoren! Ik ben ‘gegroeid’ if u know what I mean.. Dus had ik een nieuwe bikini nodig. Ik vind dat ze bij de Livera hele leuke bikini’s hebben! Twee jaar geleden heb ik er geloof ik 3 setjes gekocht. Dit setje heeft franjes bij het bovenstuk, nice! Ook is het broekje net wat anders qua kleuren dan het bovenstuk. Me like!

Broekje + bovenstuk + korting = €34,38.

 

??????????

Jaa, jaaa! Finally, ik heb Daisy van Marc Jacobs gekocht! Dit parfum had ik mezelf beloofd omdat ik geslaagd ben. Er was op veel parfum, waaronder deze, 21% korting bij de Ici Paris! Toen kon ik hem niet laten liggen natuurlijk. Ik vind de geur zo lekker! Hij ruikt heerlijk vrouwelijk, fris en zoet. Hier komt nog een uitgebreide review over!

Daisy, de 50 ml variant + korting = €52,61.

 

??????????

Als laatst ging ik nog even naar de Kruidvat. Ik zie eigenlijk altijd wel wat wat ik mee kan nemen! Als eerst kocht ik een nieuwe puntenslijper voor de oogpotloden. Dit is denk ik al de derde of vierde keer dat ik er zo een koop, haha! Ik laat ze altijd vallen waardoor ze stuk gaan.. en dat zorgt ervoor dat het een vieze boel wordt in je make-up bakje. Even een nieuwe dus!

Ook kocht ik een mousse foundation van NYC. Ik heb eigenlijk altijd vloeibare foundations, dus hier ben ik erg benieuwd naar. Ook heeft deze foundation een gele ondertoon wat perfect past bij mijn huid en ook voor de zomer als ik wat bruiner ben :). Hier komt ook een review over!

Essence puntenslijper: €0,99.

NYC mousse foundation: €3,99.

 

Dat waren al mijn aankopen! Het is niet veel, maar ik wilde het wel even met jullie delen :). Laat me vooral weten wat jullie van de bikini vinden. 😀

Wat heb jij voor het laatst gekocht?

XX,

Kim

17 thoughts on “Mini shoplog! – Livera, Ici Paris en Kruidvat

  1. Leuke shoplog! ❤ Oh die bikini is geweldig! Heel mooi hoor! En ik ben benieuwd geworden naar de geur van de parfum! Veel plezier met al de leuke spulletjes!

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

