Full Look of the Day: diploma-uitreiking!

PicMonkey Collage55

Afgelopen donderdag had ik dan eindelijk mijn diploma-uitreiking. Ik was officieel voor de laatste keer op mijn middelbare school, yey! Bij zo’n gelegenheid hoort natuurlijk een mooie outfit, make-up look, haarstijl en nagelkleur. Dat laat ik jullie vandaag allemaal in dit artikel zien!

Ik vond het trouwens zo leuk om op school andere meiden te zien die zich zo hadden opgedoft! Ik zag allemaal mooie jurkjes, lipkleurtjes enzovoorts.. Daar haal ik altijd weer inspiratie uit. 🙂

 

Nagels

??????????

Laten we beginnen met de nagels. Dit zijn gelnagels die ik die dag had laten zetten bij mijn tante in haar eigen, mooie salon. Ik koos voor een lichtroze kleur, want dat zou wel mooi passen bij mijn zwarte jurkje. Sowieso ben ik gek op roze nageltjes :). Deze gelnagels zijn van het merk Pink Gellac en dit kleurtje het ‘Lollypop Pink’. Hier komt nog een uitgebreid artikel over!

 

Make-up

?????????? ??????????

Door naar de make-up! Omdat ik die dag roze nagellak droeg, ging mijn plan om rode lipstick te dragen eigenlijk een beetje weg. Ik moest het wel een beetje combineren natuurlijk. ‘Candy Yum Yum’ Was het eerste wat ik toen dacht. Natuurlijk! Waarom ook niet? Deze prachtige kleur staat perfect bij de jurk en matcht mooi met de nagels.

Verder heb ik op de ogen om in dezelfde kleurencirkel te blijven een lichtgrijs kleurtje gebruikt met een glans. Ik maakte de look af met eyeliner en mascara!

Alle gebruikte producten:

Ogen:

Esssence I Love Stage oogschaduwbasis

‘Verve’ uit het Naked 2 palet van Urban Decay

Essence liquid ink eyeliner

Kiko luxurious lashes mascara

Catrice wenkbrauwkitje

Gezicht:

Gosh Natural Touch foundation in 38 sand

Essence Stay All Day 16h concealer in 20 soft beige

Catrice Welcome To Las Vegas poeder

MAC Harmony blush

Kiko Sun Lovers blush in 02 Copacabana Coral

MAC Soft & Gentle highlighter

Lippen:

MAC Candy Yum Yum lipstick

 

Haar

??????????

De haren! Ik had krullen gemaakt met mijn Remington krultang. De doos ervan heb ik niet meer, dus ik weet niet precies welke het is en hoe hij heet. Hij is in ieder geval klein, haha! Als jullie een tutorial willen zien over hoe ik deze krullen maak, hoor ik het graag! Om mijn haar wat meer volume te geven bracht ik de Andrélon volumepoeder aan. Na het toevoegen hiervan viel mijn haar net iets beter. 🙂

 

Outfit

??????????

En dan de jurk! Deze kocht ik in Duitsland bij de Orsay een tijdje terug. Ik vind hem zo mooi! Hij is zwart, zit strak, heeft geen mouwen en zit hoog bij de decolleté. Dit vind ik heel erg chic staan en vond hem daarom wel mooi voor deze gelegenheid. 🙂

De schoenen deed ik pas op het laatst aan, maar het waren donkergrijze ‘vans’ achtige schoenen. Ze kwamen in ieder geval bij de schoenenreus vandaan. Ik wilde eerst mijn zwarte hakken aan doen, maar dit vond ik uiteindelijk toch iets té.

 

Sieraden

??????????

Dan het laatste, de sieraden. Ik droeg naast mijn standaard sieraden  (+ nu mijn ‘geslaagd’ ring) deze ketting die ik van mijn zus kreeg voor mijn diploma. Het is een simpel kettinkje met een steentje erin. Ik hou erg van statement kettingen, maar het liefst draag ik zo’n lief, simpel kettinkje. Dat past toch meer bij mij.

En dan was dat mijn volledige look! Ik vind het zo leuk om mezelf zo op te doffen voor zo’n gelegenheid! Haartjes doen, make-up mooi doen.. Yey! Als je dan klaar bent met alles voel je je helemaal verzorgd en netjes :). Ik hoop dat jullie dit artikel met alle looks leuk vonden!

Wat vinden jullie van deze complete look?

XXX,

Kim

 

 

13 thoughts on “Full Look of the Day: diploma-uitreiking!

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

